Video chůvička od BabyMoov

Krásný den,

před narozením Románka jsem dlouho přemýšlela, zda zvolit chůvičku jenom zvukovou bez obrazu nebo s obrazem. Všichni z mého okolí říkali, že zvuková stačí a že s videem je zbytečná😒. Zvolila jsem tedy chůvičku bez obrazu a pouze zvukovou. Avšak za celou dobu, co je Románek na světě, jsem ji zapnula pouze jednou a chodila malého pořád kontrolovat osobně😊. 

Když se mi naskytla možnost video chůvičky, neváhala jsem ani minutu! A musím říct, že je to ta nejlepší věc, která existuje a kdybych to věděla, jak velkým pomocníkem mi bude, tak bych nedala na rady ostatní a koupila ji už dávno než se Románek narodil😊. Jsem toho názoru, že na takových věcech, které se týkají bezpečnosti dítěte by se šetřit nemělo😊.


Video chůvička je od francouzské firmy BabyMoov a  skládá se ze dvou hlavních částí, kamery, kterou musíte zapnout do zásuvky u postýlky a druhou částí, kterou přijímáte obraz a zvuk vysílaný z kamery😊. Tu můžete a nemusíte mít v zásuvce, záleží, jak máte nabito 😊. Kamera se dá nastavit do volitelné polohy, aby bylo děťátko co nejlépe vidět.

Přijímač má obrazovku velikosti 2,4 palce, přičemž obraz je krásně ostrý a barevný, kromě nočního režimu, to je černobílý😊. Dosah je až 250 metrů, což je podle mě naprosto dostačující😊. Zvuk je dobře slyšitelný a jasný😊.



Mezi další zajímavé funkce patří například - 2x zoom (lupa), funkce mluvení na děťátko, volitelnost hlasitosti, volbu jasu obrazu či připojení více kamer 😊. Funkce připojení až 4 kamer je podle mě naprosto skvělá a to především, pokud máte více dětí - můžete pak jen přepínat mezi kamerami a mít tak děti pod kontrolou😊.


Musím říct, že za mě je tato video chůvička opravdu skvělá a jsem s ní spokojená, protože nemusím Románka chodit osobně kontrolovat tak často - díky kameře jsem klidnější, protože vidím, jak se tam různě převaluje a vrtí😊. Jsem za tohoto užitečného pomocníka velmi ráda😊.

Určitě na stránky BabyMoov mrkněte, protože kromě video chůviček tam najdete i další dětské potřeby jako jsou cestovní postýlky, spotřebiče pro děti, přebalovací tašky a spousty dalšího😊.

Žádné komentáře

Pravidelní čtenáři